maandag 8 oktober 2012

50.000 PAGEVIEWS / 50.000 BEZOEKERS


Today my weblog reached the magical number of 50.000 pageviews!
I want to say 
THANK YOU ALL SO MUCH
for visiting my blog!
It's always nice and encouraging to read how I inspire others, 
'cause that's the main reason I have this blog.
Inspire and encourage YOU to BE CREATIVE!
This time Susan was the lucky one to win the raffle. 
Maybe it's you next time when I reach 75.000 pageviews.

Vandaag heb ik het magische getal van 50.000 pageviews bereikt!
Ik wil graag DANK JE WEL zeggen
voor jullie bezoek aan mijn blog.
Het is altijd leuk om te lezen hoe ik anderen inspireer, 
dat is namelijk de belangrijkste reden van het bestaan van mijn weblog.
Anderen inspireren en aanmoedigen om CREATIEF TE ZIJN.
Deze keer was Susan de gelukkige een prijs te winnen.
Misschien ben jij het wel de volgende keer als ik 75.000 pageviews heb.

*****************************************************************************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten